Sivut

tiistai 13. elokuuta 2019

Veturitallin museo, Stefan Bremerin fantastinen näyttely

Elämää ei saa ottaa liian tosissaan



 Ensimmäinen kuva kuvastaa minua, siten että minä
osaan nauttia elämästä vaikka ei kaikkea
olisikaan ja minä osaan vähän pelleillä
ja pitää hauskaa. Tanssiminen on myös
lähellä sydäntä ja poika näyttääisi
tanssivan.Minä olen aina iloinen ja en
pelkää näyttää oikeaaminääni. Kuvan poika
saa minut ajattelemaan miten vähän joillakin
on, mutta kuinka iloisia he voivat olla
silläkin mitä heillä on. Kuvasta saan kaiken tämän ja enemmä.

Kun on kavereiden kanssa kaikki on hauskempaa

Esittelisin 2 kuvan parhaalle kaverilleni ja
serkulleni veeralle, koska me osaamme pitää
yhdessä hauskaa ja tanssia! Pelleilykin meiltä sujuu vähän liiankin hyvin. Kun olimme pieniä keksimme omat tanssit tiettyihin lauluihin ja
esitimme ne aina meidän pappalle. Voisi sanoa,
että tämä kuva tuo vähän muistoja esiin
lapsuudestamme ja siitä kuinka hauskaa meillä
oli ja on vieläkin.

(Kun painat Veeran nimestä löydät hänen bloginsa)

Luonto on kaunis asia

Tämä kuva on kaunis, värikäs,
mysteerinen, aalloton,
häikäisevä, ennennäkemätön,
rauhallinen, ilmiömäinen,
jännittävä, ammattimainen.
                                                                                                                                                    

Kärrynpyörä. Tunahakin orpokoti Hoshissa, Tansaniassa
Sarjasta Afrikka, 2009
Stefan Bremer

Voodoo tanssi. Houndjouhoundji, Benin. Sarjasta Afrikka.
Stefan Bremer
Valo horisontin takaa. Intian Valtameri. Sarjasta Horisontti, 2017
Stefan Bremer

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti