Sivut

maanantai 23. maaliskuuta 2020

Valokuvaus luonnonmateriaaleilla


Minä ja tiimini päätimme ottaa aiheeksemme veden. Molemmille tuli erinlaisia ideoita mitä haluaisimme tehdä. Kuvista tuli erilaisia, mutta samalla hyvin samanlaisia. Sain jopa seuraa koiraltani Patulta.


Paikan etsiminen


Paikan etsiminen ei ollut vaikeaa. Minulla oli kaksi eri ideaa, missä halusin kuvata.
Tämä on mun naapurin lampi
Ensinmäinen paikka, jota ajattelin oli mun naapurin lampi, mutta sitten muistin, että metsässä on hieno puro ja sinne siis menin seuraavaksi.
Patu ei halunnut malliksi

Valitsin tämän paikan

Valmistelu


Ensin mietin mitä halusin tehdä/rakentaa. Sain hyvän idean johon tarvitsin keppejä. Halusin tehdä sillan. Ensin minun täytyi siis kerätä keppejä,
Keppejä


Sillan alku

Ennen


ennen

Jälkeen



tässä on toinen kuva jonka otin

Mun tiimiläisen kuva


Violetan kuva
Violetan blogi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti