Sivut

maanantai 4. toukokuuta 2020

Oma projekti

Itsearviointi


Mielestäni kuvaukseni ovat mennet hyvin. Paremmin kuin olin ajatellut. Minulla on silti paljon oppimista ja kaikki ei mene niinkuin haluisin. Minun kuvissani valoistus on ollut vaikea saada hyväksi, sillä en omista valoja. Huomasin, kuin tein ruokakuvauksia, että on hankalaa ottaa työvaihe kuvia. Ne eivät minun osaltani onnistuneet ollenkaan. Olen käyttänyt light roomia vain pari kertaa, kuin teimme asiakas työtä, joten tarvitsen siinä paljon harjoitusta.

Mitä minun pitää parantaa?


Työvaihe kuvausta, editointia, valaistus, kuvien editointi.

Äitienpäivä askartelua!!!


Keksin itselleni projektiksi kuvata äitien päivä korttien askartelua. Saan samalla tehtyä äidilleni kortin ja kuvaus projektin tehtyä!!!

5.5. Tiistai:


Tutki eri askartelu kortteja ja erilaisia kuvia ja tee pinterest taulu. Mieti tarkoin mitä haluat kuvata ja millaisen kortin teet. Mieti mitä välineitä tarvitset kuvaamiseen ja kortin tekemiseen.

6.5. Keskiviikko:


Tee luonnoksia kuvauksista. Mieti mistä tövaiheista haluat ottaa kuvia. Tee myös lista työvaiheista. Kuvien kuvaus

7.5. Torstai:


_________________

8.8. Perjantai:


Kuvien editointi ja blogin tekeminen, jos ehdin



Seuraavan viikon projekti


Littlest Petshop myyntikuvien kuvaaminen ja teemakuvaus


Littlest Petshop lelut ovat pieniä muovisia eläimiä joita keräilen. Tässä projektissa lyön aksi kärpästä yhdellä iskulla! Saan petsien myyntikuvat otettua ja samalla harjoittelen kuvien editointia ja valaistusta ja taustojen ottamista ja tottakai varjojen kanssa leikkimistä.

11.5. Maanantai:


Valitse monta petsiä kuvaat ja mitkä petsit. Katso millaisia kuvia muilla petsejä myyvillä ihmisillä on. Tutki eri sivuilta kuten tori.fi, fb kirppiksiltä ja instagramista. Ota huomioon kuvien valaistukset ja taustat.

12.5. Tiistai:


Kuvaaminen tässä menee kauan sillä minulla on liian monta petsiä kuvattavaksi! kuvien ediointi!!!

13.5. Keskiviikko


Suunnittele huomista teema päivää! ja perjantain teemapäivää jos ehdit.

14.5. Torstai:


Teema kuvaus: Petsit sulautuu. Esim. petsi jossa kukka kuvio kukkien sekaan yms.

15.5. Perjantai:


Teema: Petsit luonnossa! Valitse villieläimiä tähän kuvaukseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti