Sivut

keskiviikko 27. marraskuuta 2019

Miten järjestää hyvä askartelupaja?

Askartelupaja on hauskaa puuhaa lapsille

Järjestimme K-Citymarketissa joulu askertelu pajan, jossa lapset saivat tehdä joulu kortteja. Minä olin auttamassa ja valvomassa lapsia. Lapsilla oli vapaat kädet askarrella mitä he halusivat korttiinsa.

Askartelupajan suunnnitteleminen

Sain lapun missä kerrottiin mitä kikkea pajaan tulee ja mitä siellä kuuluu tehdä. Pajassa lapset saivat tehdä joulukortteja. Meille lähetettiin laatikko askertelu tavaroita joita lapset voivat käyttää. Huomasimme, että tavaroita ei ollut tarpeeksi, joten lähdimme etsimään viime vuoden askartelupajan askartelu tarvikkeita. Löysimme paljon tavaraa. Siellä oli tarroja, leimasimia, liimaa ja kaikkea pienä helyä joita voi liimata kortteihin. Askarelupaja järjestettiin lauantaina joten katsoin kaikki askartelu välineet perjantaina valmiiksi.

Askartelu pajan järjestäminen

On aika laitta askartelupaja valmiiksi. Pöytä ja tuolit oltiin jo laitettu paikalleen, kuin saavuin töihin. Enää minun tarvitsi vain laittaa askartelu välineet pöydälle. Tämän jälkeen minulla oli vielä aikaa tehdä yksi malli kortti. Päädyin sitten tekemään 2 muuta korttia, kun oli vähän hiljaisempaa.

Mitkä fiilikset minulla jäi päivästä?

Minä tykkään lapsista, joten odotin tätä innolla jo heti kuin kuulin, että pääsen järjestämään tämän. Kun päivä vihdoin tuli, heräsin migreenin kanssa, joka ei ollut hyvä. Otin lääkkeen ja menin kuitenkin töihin. Sinnittelin koko päivän töissä ja nautin lapsien seurasta. Oli todella mukava päivä ja tekisin uudestaan, jos tulisi tilaisuus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti