Sivut

keskiviikko 11. joulukuuta 2019

Näin hoitelen poissaoloni töissä

Olen työharjoittelussa K-Citymarketissa ja kärsin migreenistä. Tämä on ollut vaikeaa sillä, kun aloitin työt minulla oli migreenejä joka viikko. Tämä siis tarkoitti että olin yhden päivän pois töistä migreenin takia.Yritin pari kertaa olla töissä migreenin kanssa, mutta ei toiminut. Mun migreeni lääkkeet olivat liian huonot eivätkä toimineet minulle. Sain kumminkin uusia lääkkeitä ja migreenit vähenivät. Minua auttoi paljon toinen työn tekijä joka kärsii myös migreeneistä. Olin myös pois koska tulin kipeäksi ja kuume nousi
Kuvahaun tulos haulle Kipeä
Kuva ei ole minun

Näin ilmoitin poissa oloni

Soitin työn antajallee ja kerroin mikä minua vaivasi. Tämän jälkeen laitoin opettajalle viestiä ja kerroin saman mitä kerroin työn antajalleni.



Muita blogeja jotka liittyvät aiheeseen:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti