Sivut

maanantai 3. helmikuuta 2020

K-Citymarketistä löytyy myös visualisteille töitä

Olen K-Citymarketissa työssäopissa ja sain tehdä vähän visu juttuja. Tässä on pari juttua mitkä liittyvät jotenkin visualistien töihin.


1. Takakseinän laittaminen

Minä sain laittaa lasten vaatepuolella takaseinän kuntoon. Vaihdoin vanhat vaatteet uusiin ja etsin vanhoille vaatteille uudet paikat. En saanut päättää mitä vaatteita sinne laitetaan, vaan minulla oli lappu jossa näkyi mitkä vaatteet laitetaan mihinkin. Tämä oli mielestäni ihan hauska työ ja aika meni nopeasti sitä tehdessä.'
Tässä on toinen puoli seinästä

Tässä on ohje jota minun piti seurata



2. Tavaroiden vaihtaminen toiseen paikkaan

Minulle annettiin työ siivota hyllyn pääty jossa oli joulusukkia. Sukkia ei ollut enää paljon ja pääty näytti tyhjältä. Aloitin ottamalla sukat pois ja päättämällä niihin paikan. Minua auttoi yksi työn tekijöistä. Laitoin lasten sukat lasten sukkien kanssa samaan ja naisten sukat naisten sukkien kanssa samaan. Hyllyn päätyyn laitoin takin ja kaksi erinlaisa pipoa.
Hylly päätyi näyttämään tältä


Muita blogeja jotka liittyvät asiaan:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti